Stallmorgon

Hallå!
Är nu hemkomen efter en lång morgon/förmiddag i stallet, men det var bara trevligt!
Alla hästarna fick gå ut nakna och det tyckte de var jätte härligt, när alla var ute gick London och jag en liten sväng ute, hade med mig kameran i högsta hugg och fick en hel del fina bilder som ni kommer få senare.
Promenerade och betade honom 1h, han fick äta nytt och fräscht gräs medan jag sprang runt och fotade både honom och de andra hästarna, tur att han är så snäll!
Sedan fick han gå ut till kompisarna och jag fotade Ruby på ridbanan, fixade Londons saker och sedan tvättade jag mina ridstövlar, hoppgjorden och hoppskydden som var riktigt skitiga sen träningen i torsdags, samt tre par benskydd till så nu är allt rent och fint :)
Nu ska jag gå ut en sväng och sedan ska jag ladda upp resten av bilderna från träningen och började förereda alla dagens bilder som ska uppdelas i ett par inlägg :)
Alla benskydd på tork i solen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0