Lång tid sedan?

Hej därute!
Jag har varken haft lust eller tid att blogga senaste veckan och därmed har det helt enkelt inte blivit av.
Jag ska försöka hålla igång uppdateringen nu men även den här veckan, och även fler framöver, är väldigt uppbokade men men, det är bara kul att ha mycket att göra :) Alla som känner mig vet hur lätt jag blir rastlös.
Jag har även kommit igång med min egen träning nu vilket är underbart! Förutom ridningen och allt stallarbete så cyklar jag nu till och från skolan vilket tar 40 min tur och retur, sedan promenerar jag med mamma och springer med pappa. Var ute och sprang 4 km idag och det gick jätte bra, det är väldigt bra att springa med pappa för jag brukar annars springa så väldigt fort så att jag inte orkar lika länge men pappa som är en van löpare är bra på att hålla ett jämnt tempo.
Jag har provat att rida på det raka bettet ytterliggare ett par gånger, även ute, och jag får verkligen ett helt annat stöd i hans mun och han söker sig hela tiden neråt! Det är riktigt härligt och han lyssnar jätte bra på det.
En extra positiv sak är att jag faktiskt får tävla fälttävlans dressyren på rakt bett, dock är det jag rider på nu ett med fasta ringar och det får man inte ha, de måste vara rörliga.
Jag har inte ridit idag och ska inte heller rida imorgon, men på onsdag blir det dressyr och på torsdag ska vi åka till Enköping för första terrängträningen på nästan ett år! Jätte taggad :D
//Tove


Kommentarer
Ida <3

Sv: okeej :) Ja det var det

2011-05-02 @ 20:18:06
URL: http://excelsa.blogg.se/
elin

jag red för första gången på det igår och då arbetade han jätte fint! tror att han trivs bra med det =D btw så var tränset superfint!

2011-05-03 @ 07:45:50
URL: http://elinpelinsblogg.blogg.se/
Thea

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-05-07 @ 13:06:11
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0