Helgen

Den här helgen är det massa planerat! Ikväll ska jag bara ta det lugnt, har varit mycket tidiga morgnar den här veckan och imorgon ska jag upp minst lika tidigt...
Imorgon börjas det redan klockan sex, ska vara i stallet sju för att släppa ut hästarna och därefter tänkte jag ta en långpromenad med London och låta honom beta ordentligt :) Sedan ska jag se till att ta mig i kragen och inte bara ta med kameran (det brukar jag alltid göra) utan faktiskt fota :p
På lördag kväll ska jag försöka hinna träffa några kompisar.
Söndag blir det uteritt med några tjejer i stallet och sedan pluggande.
Det blir ändå en rolig helg, jag tycker om att ha något att göra hela tiden :)
En av mina favoriter från gårdagen :)


Kommentarer
moa

jodå vi lever :D

har ni några tävlingar inplanerade då? :D

2011-05-06 @ 23:02:46
URL: http://varendspal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0