Fullt upp

Idag har jag minst sagt haft fullt upp!
Så fort jag vaknade fick jag slänga i mig frukost innan vi skulle åka till Ica Maxi och lämna grejer till loppisen. Och vet ni vad Ica Maxi hade gjort? De hade skänkt en sprillans ny cykel och snowboard, hur snällt var inte det?!
Sedan åkte vi till stallet en snabbis, satte på London täcke eftersom det var ganska kallt och han inte får frysa såhär efter behandlingen. Efter det åkte vi till mormor där vi planterade blommor och åt lunch innan vi åkte tillbaka till Ica Maxi för att denna gången stå och sälja.
Jag fyndade två 1000-bitars pussel och ett kamerastativ för 30 kronor, har tänkt köpa ett stativ så det blev ett riktigt fynd :)
Sedan åkte vi till stallet och jag mockade och gjorde iordning mat och vatten till London och Tage medan pappa promenerade och betade med London.
Nu ska jag ta det lugnt och ha filmkväll när vi ätit middag!
Ha det bäst!


Kommentarer
Anonym

Fin blogg du har ! :)

Vilket lag tror du vinner Champions Leugue ? :)

2011-05-28 @ 20:38:18
URL: http://ssmartinsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0