Andra sidan vägen idag

Idag red jag ut på andra sidan vägen, endast på grusvägen och lite i skogen.
Det var härligt att sitta på hästryggen vilket jag inte gjort sedan i lördags. Jag red på det raka bettet vilket jag nog inte ska göra någon mer gång när jag rider ut, han började backa av på ditvägen och på hemvägen fick han panik när jag tog honom i munnen, annars kändes han bra, lyssnade någorlunda i alla fall :)
Tog en sväng i skogen på slutet för att han skulle få pusta lite då det blev mycket galopp och då fick London syn på en 60cm hög stock som han laddade järnet mot och tog ett stort språng över, tokponny ;p
Han ska alltid hoppa så långt också ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0