11/5

Idag red jag på Gällstaängen tillsammans med Klara :)
Både dressyrjobbade och busade, London jobbade på bra hela passet och jag lät honom galoppera runt lite på halvlånga tyglar vilket han verkade tycka var skönt, men han lyssna ändå bra.
Jag bytte varv ofta för att få honom avslappnad i 'bytet' och det tyckte jag gick bra, red även igenom programmet en gång vilket kändes bra. Lite svårt att rida ett ordentligt program på en äng när man inte riktigt vet var banan går någonstans :p
Har även bestämt att vår lilla photoshoot på lördag kommer äga rum på Gällstaängen, det kommer bli riktigt fina bilder :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0