Nya hästar

Den här veckan dyker det upp flera nya hästar på Grana, några har redan kommit.
Jag tycker alltid att det är lika spännande! Kul att träffa nya människor med samma intresse som mig, hästar. Och sen kan man ju alltid hoppas på att någon vill vara mitt uterittsällskap ;)
Diskuterade det lite med Frida i lördags, tänk om jag skulle stå i ett stall med mindre än tio hästar, hur skulle jag överleva? Jag som jämt klagar på att jag inte har någon att rida ut med i vårat stall med 36 hästar, haha. Lite komiskt faktiskt. Men men, nu har jag fått sällskap de senaste uteritterna och jag fortsätter att tjata på mina kära stallvänner, de behöver komma ut lite mer!


Kommentarer
Nadja

Haha, jag bor hemma med mina 3, och min lillasysters ponny hon rider ibland. Så jag rider alltid ensam x)

2011-03-01 @ 13:46:40
URL: http://nadjaeriksson.bloggplatsen.se
Lotta

Ja de e ju alltid kul att ha nån att rida ut med.. =) själv står man bara med typ 5 st gamlingar men ska snart flytta =)

2011-03-01 @ 15:21:23
URL: http://sportryttarn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0