9/3

Just nu sitter jag och kastar ner råttor från soffan, haha. De behövde vara ute lite men klättrar upp på soffan hela tiden och kissar i den >.<
Och en till sak som har med råttor att göra, gissa vad som låg i min havretunna när jag öppnade den! Jo, en äcklig råtta. Usch. Den hade bitit sönder en del av locket och på något sätt tagit sig in... Fick hjälp av Jojjo att slänga ut den :p
Red ett lätt lösgörande pass i ridhuset idag, London kändes trevlig :) I början var han lite jobbig när jag skulle flytta honom för vänster skänkeln, han ville inte lyssna. Men jag gav inte upp och till slut gick det bra. Jobbade mycket med skänkelvikning och volter, det gick bra och han var lätt i handen i en stadig form. Blev inte så mycket galopp men där jobbade jag på volten och lite förvänd vilket gick bra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0