Uteritt

London fick stå inne tre timmar under dagen, för idag har det varit sjukt varmt och jag har bränt mig lite överallt.
Var och badade medan han stod och vilade så tillbaka i stallet drog vi ut på en runda på andra sidan vägen. London sov när jag släpade ut honom ur boxen, stackaren. Så han var väldigt seg först, men piggnade sedan till och kändes normal, något trött kanske. Han mådde nog bra av att vila lite i alla fall :) Blev mycket galopp och fattningar även idag, och idag sköt han iväg mycket mer i fattningen även fast jag vet att han kan bättre ;)
Imorgon ska han också få stå inne ett par timmar medan jag pysslar med lite annat runt omkring i stallet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0