Sommarmål

Den här sommaren har jag tänkt utmana mig själv lite i ridningen, jag vet redan att London kan allt detta så det är jag som behöver ta fram det.
Årets sommarmål blir att kunna rida igenom LA:1 utan större missar, bara på träning förstås. Detta betyder att jag måste befästa den förvända, bakdelsvändningarna, 10-meters volterna samt skänkelvikningen. Allting funkar någorlunda men det kan alltid bli bättre!
Sedan ska jag även träna mer byten, och hoppas att de sitter klockrent till hösten, nu gör han ju bytena men jag skulle vilja ha honom ännu mer lyhörd.
Jag planerar ju att rida lite mer dressyr i höst och jag har ett litet mål att starta en LA:1:a innan nästa sommar, om det händer vet jag inte, men men, man måste ha drömmar ;)
Vi ska bli lika fina som Frida och Lilla D ;)


Kommentarer
Sofia - RACEHORSES

Jättefin bild :D

2011-06-17 @ 18:20:17
URL: http://jockeylife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0