Lustig dröm

Jag hade en minst sagt lustig dröm inatt. Det jag drömde om var vår fälttävlansdebut, och vi lyckades få ihop en ganska hög procent och slutade där på 31,8 straff vilket är helt otroligt och ologiskt, sedan nollade vi hoppningen med snabbaste tiden och sedan hade de någon form av hyper-doping-test och då visade det sig att London hade tre olagliga ämnen i kroppen varav någon form av mask, jag blev helt galen för att den som låg efter mig i resultatlistan hade 66 straff. Haha.
Kändes verkligen som att det inte fanns någon som helst logik bakom drömmen, 31,8 straff för London låter inte lite omöjligt, Totilas klarar det säkert ;)
Sen måste jag säga grattis till Frida och Lillan som debuterade LA igår med dunder och brak, de tog hem vinsten på hela 77,9% Den hästen är otrolig!
Fina Lilli i Köping i april.


Kommentarer
Patricia

Haha skum dröm:)

2011-06-19 @ 13:23:49
URL: http://ponnynceline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0