Dressyrdebut

10 av 13 ponnysar
Såhär ser den preliminära startlistan ut för måndagen för min del. Tycker det är en väldigt bra starttid då vi har uttaget och blir klara i lagom tid för att åka iväg. Hoppas helt enkelt att det inte blir några drastiska ändringar i startlistan.
Själva "tävlingen" går i det stora ridhuset vilket jag tycker är bra, det kommer att vara en collectingring där inne så vi får vänja oss vid ljuset och jag tror att det är bra att det är inne då han förhoppningsvis koncentrerar sig på vad jag vill :)
Jag vill förstås att det ska gå bra men jag kan inte sätta upp för höga krav, vi har aldirg tävlat dressyr borta innan så målet ligger på att rida på över 55% Vi känner oss förvisso rätt hemma på Järfälla så jag hoppas på 60% men jag kan inte kräva för mycket av honom, jag måste också rida bra!


Kommentarer
Patricia

lycka till :) vart är det någonstans ?

2011-06-02 @ 17:01:36
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
JaninaEnglund♥

Lycka till! :D

2011-06-04 @ 10:23:51
URL: http://janinaenglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0