12/6

Idag lånade jag ett rakt bett med rörliga ringar, det jag har har fasta ringar.
London har nog aldrig varit så lätt i handen som han var idag, det var en riktigt härlig känsla! Jag red lite på Gällsta ängen, lät honom först galoppera av lite energi och sedan red jag igenom programmet som ska ridas 2 juli en gång, det gick faktiskt över förväntan. Däremot blev ju inte volternas storlekar så bra eftersom jag inte visste var banan gick ;)
I galoppen var London underbar att sitta på, han får en sådan power och ett underbart påskjut med bakbenen. Underbara ponny <3
Avslutade med skritt i skogen och sedan fick London en dusch innan han fick gå ut i sommarhagen igen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0