Vad jag gjort idag...

Familjen har varit på vift hela dagen i diverse affärer men feber-Tove kände inte för att följa med så jag har försökt underhålla mig själv här hemma, vilket är lättare sagt än gjort då jag är oerhört lättutråkad och lätt blir rastlös. Men jag har tittat på tv, läst, bloggat och sedan har jag även tvättat foderhinkarna samt vattenhinken som vi har i hästtransporten. Det behövdes! Fyllde även i texten på hinkarna.
Nu på kvällen var vi till stallet för att titta till Londiz och ge honom hö, vilket han var mer än nöjd över. Tyvärr är det så torrt här i Stockholm att det inte finns något bete och på grund av bristen på regn så växer det inget nytt...


Kommentarer
i i d z. [PHOTOGRAPHY]

sv; okej, roligt :D

har med egen häst (:



KRAM!

2011-07-31 @ 20:48:14
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Josefina&Elvira

Fin blogg,allt bra? :)

2011-07-31 @ 22:49:23
URL: http://allroundponnyer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0