Mår bättre

Idag mår jag mycket bättre.
Hade ingen lust eller ork till att uppdatera igår. Var med om sommaren typ pinsamaste händelse igår hehe...
De som känner mig vet att jag är fruktansvärt envis och just nu håller vi på att byta bromsarna på hästtransporten så pappa skulle åka och köpa nya delar, och jag ville förstås följa med.
Vi fick vänta ganska länge på att få de delar vi behövde och någonstans mitt i allt svimmade jag. Usch vad pinsamt. Jag visste inte vad som hände men helt plötsligt svartnade allt och sedan satt jag på golvet.
Så idag ska jag bara ta det lugnt, ingen ridning tyvärr men om jag orkar ska jag försöka tvätta rent släpet, det blir så fint då! Och nu har det nya fina (och röda, haha) bromsar :)
London vid släpet :)


Kommentarer
elin

sånt är så äkligt när man inte ser någonting och bara dunsar mot marken (!) :S Krya på dig Tove!

2011-07-28 @ 10:34:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0