Hej

Hallå, antar att ni förtjänar lite uppdatering.
Den senaste veckan har, som ni förstått, varit lite jobbig. Jag har tagit en del jobbiga beslut, och eftersom de närmaste vet om det nu så kan jag väl lika gärna gå ut med det även här...
Det är så att jag ska sälja London. Jag har aldrig tagit ett svårare beslut i hela mitt liv, jag älskar honom och han är helt enkelt bäst, men jag måste komma vidare med min ridning. London är en riktig läromästare och jag vill att han kommer till någon som han kan lära lika mycket som han lärt mig. Jag kommer helt enkelt inte längre med honom och jag är inte tillräckligt dressyrintresserad för att fortsätta på det spåret. Thats it.
För min del blir det en ny ponny, en ung, så vi ska titta på lite ponnysar kommande veckorna så får vi se om något passar.
Lade in annonsen för en dag sedan och har redan flera intresserade, vilket känns bra. Och deras krav matchar det London kan och det är så jag vill ha det. Jag hoppas att han får komma till en tjej/kille som vill ha en underbar ponny att lära sig på, för han har lärt mig så himla mycket!
Blir borta i ett par dagar nu, ska till Skåne imorgon och lite sånt där...
Och jag vill för tusan inte ha några idiotiska kommentarer, håll inne med det om ni inte har något vettigt att säga!
Ha det bäst!
I will always love you <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0