Skolstart

Nu har jag överlevt första skoldagen. Vi har fått lite schemaändringar så vi slutade en timme tidigare idag, dvs. 14.20.
Har lite ångest när det gäller skolan, vill verkligen göra mitt bästa men London tar mycket tid och jag vill göra så mycket annat också. Nu har pappa dessutom åkt till Mexiko så det blir mer att fixa hemma så jag kommer nog bara åka till stallet 4 dagar i veckan under januari, det kan vara ganska skönt också då jag får lite paus.
Sen måste jag återigen få lägga in ett klagomål på vädret. Varför måste det bli plusgrader när det ändå ska bli minus igen och mer snö?? Kan någon svara på det? Nu är det blankis och det hatar jag, typ omöjligt att rida ut ordentligt och blääääh.

Bara 21 veckor eller något sånt där kvar och sedan är det sommarlov. Längtar.


Kommentarer
Erika

Fin blogg. :) o söt ponny du har.

2011-01-10 @ 15:29:53
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0