High School


 Det här är det enda som jag är lite osäker över när det gäller detta, för det är
något jag verkligen vill göra! Det är 2½ år kvar och när jag kommer hem är
min tid att tävla ponny nästintill slut och det blir väl dags att gå över till storhäst.
Jag skulle tycka att det var ganska skönt att ta ett år som paus mellan ponny och
stor häst men jag hoppas att jag ska kunna behålla London, kanske lämna ut honom
på foder till någon jag litar på under ett års tid. Jag vill inte sluta rida ponny helt,
samtidigt så kan det vara något som händer som förändrar allting.
Jag har lite dåligt samvete över detta men det är lång tid kvar som tur är :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0