Dagens ridpass 7/1

Idag skuttade vi lite i ridhuset, red en lätt bana ganska lågt.
Jag har verkligen tappat mitt självförtroende i hoppningen vilket suger men jag ska försöka bygga upp det igen, och framförallt hitta en riktigt bra tränare som funkar! Hoppas också att Tusse kommer snart.
London var iaf pigg och positiv samtidigt som han lyssnade, fick morra lite ibland för att han skulle lyssna på tygeltagen. Det funkar verkligen.

Ska försöka lägga upp en plan när det gäller träning/hoppning inför tävlingssäsongen för jag behöver verkligen en självförtroende höjning.

Tack för alla gratulationer btw :)


 En bild från idag (:



Kommentarer
Amanda

okej, tyckte det liknade botkyrkas vattengrav nämligen :p (Rider där) :D

2011-01-08 @ 16:54:31
URL: http://iamequestrian.blogg.se/
sofie

hej super cool blogg du har :D

jag undrade om jag följer dig på bloglovin om du gör desamma för mig dåh? :)

/////sofie

2011-01-11 @ 22:17:09
URL: http://stupidchick.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0