Dagens ridpass 1/1

Idag höll vi till i ridhuset, det blev lite enkelt arbete sådär, men innan dess blev London klippt så nu har han ingen päls kvar. Känns sådär när det gäller kylan men jag gillar inte att han blir så svettig när jag ridit för då blir han ju ännu kallare :s
Han kändes helt okej idag, red lite enkelt i alla gångarter, flytta lite in och ut, lite volter och övergångar, ställa osv. Sen fick Jennifer prova och rida honom, det gick faktiskt riktigt bra :) Han är inte alls enkel första gången men han såg ändå avslappnad ut, höll lite 'lektion' med henne, även fast jag inte är så bra på det.


 En liten bild från idag när jag red :)



Kommentarer
Ida- Vinn ett par rosa benpaddar!

Roligt med ny header, riktigt fin var den! :)

2011-01-01 @ 21:04:37
URL: http://juniorryttaren.blogspot.com
Natasha Norgren

Svar: Tack, ja. Själv?

2011-01-01 @ 21:48:01
URL: http://nataashaanorgreen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0