Aj.

"En häst som kanske inte var på sitt bästa humör bet av ett finger på en amerikansk pianist.

Händelsen inträffade i samband med att pianisten Pamela Resch och hennes man firade sin 42:a bröllopsdag med en åktur i hästdroska. Efter åkturen skulle det tas bilder och när Pamela Resch klappade hästen bet den av ett finger på hennes ena hand.

Den avbitna delen kunde sys fast igen på ett närbeläget sjukhus men det är oklart hur det kommer att påverka hennes möjlighet att spela piano igen skriver Ridehesten."

Källa: Tidningen ridsport

Elak som jag är tyckte jag nästan att det här lät lite roligt, men hästen måste ha bitit väldigt hårt och jag kan tänka mig att det gjorde fruktansvärt ont. Usch. Och aj.



Kommentarer
Josäfin :>

Ska du åka på ridläegr i sommar? =D

2011-01-10 @ 12:11:50
URL: http://jossanamigo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0