14: Därför får ridning mig att må bra

... samtidigt som det ibland får mig att må dåligt, men det har ju egentligen inte med ridningen att göra.
Men egentligen allt, den trivsamma miljön i stallet, de trevliga människorna, de underbara och mysiga hästarna. Mycket får mig att må bra när det gäller stall, hästar och ridning.
Men den där känslan av att ha uppnått ett mål som ibland kan kännas helt omöjligt är det bästa av allt! Och att ha en ponny som har den enorma kämparglöden som London har, även fast han är fruktansvärt envis precis som jag.
Sen är det en underbar känsla att rida ut och flyga fram i galopp, vem mår inte bra av det liksom?
Den här listan skulle kunna bli riktigt lång, men jag nöjer mig där :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0