Dagens

Nu står nya bloggen nästan klar, ny design på G men den har iaf en! Mer nedanför.

Idag red jag ut tillsammans med Sara, som även var super gullig och körde mig till och från stallet!, och Haje. Vi red bara lite på slingan och det var rent utsagt skithalt så hästarna mest bara gled. Blev mycket skritt, lite trav och så tog jag några varv i galopp på ängen där det inte var alltför halt men snön som fanns kvar var väldigt tung.
London var något okoncentrerad och spänd, men det var ju halt och dumt också. Fy.
Imorgon blir det väl ridhuset, måste ju kunna rida ordentligt.

Japp, det är ju såhär att jag, Ida och Emma har bestämt att vi ska fixa en gemensam blogg vilket vi nu har gjort där vi kommer att blogga om våra liv med våra ponnysar. Den bloggen hittar ni HÄR. Hoppas den blir läsvärd, blir ju betydligt mer uppdatering när vi är flera.
Kommer fortsätta blogga här också, men vi får se hur länge det funkar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0