Svar



Haha, du som skrivit det här har nog inte läst min blogg särskilt länge ;p London är ganska speciell för i normala fall så hoppar han väldigt stort vilket jag med tiden har vant mig vid, där kommer anledningen till att det kändes som om han klev över. I början när jag hade honom kunde han hoppa upp till tre meter ifrån ett hinder som låg på 50 cm men nu taxerar han mycket bättre, däremot så hoppar han ofta större och högre än han behöver. Så jag kallar det inte att överdriva när han inte alls tog i lika mycket som han brukar, och sedan måste jag faktiskt säga att en del av hindrena såg ganska små ut, dock tyckte jag inte att dem såg så små ut utan det var sätter London hoppade på.
Förklaring nog?
(Ni kan se på ett ungefär hur han brukar hoppa på hinder nr 6 i videon från andra klassen, på dem andra hoppar han ganska litet och tar inte i riktigt, det är det jag menar.)

Kram, Tove


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0