Snö...

Som jag sa igår, det kommer nog snö snart. Och det har det gjort, ganska mycket också... Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen haha, tycker att det är alldeles för tidigt med snö och jag vill slippa sätta på London broddar.  Men nu är det väl bäst att köpa så att det finns i alla fall.
Det är ju mer slasksnö men jag vet inte om det kommer finnas kvar särskilt länge. Ska ta med alla vintertäcken till stallet idag också.

Vad tycker ni om snö redan nu, i Oktober?
Har ni också fått snö?


 Dålig webbkamera bild på vår trädgård ^^



Kommentarer
Emma

det är alldeles för tidigt med snö, och vi har rätt mycket som ligger på marken nu. usch!



SVAR: krånglig stavning.

okej, ja det gör galet ont alltså. blä!

2010-10-22 @ 09:52:45
URL: http://emmasol.blogg.se/
Sara

Vart bor du någonstans?Täby,Danderyd,Vallentuna osv...

2010-10-22 @ 11:06:23
Emma

SVAR: ja, precis. håller med!

2010-10-22 @ 12:56:57
URL: http://emmasol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0