I Kina!

Hej allihopa! Jag överlevde den långa resan hit till Shanghai där jag nu befinner mig hos mina kusiner. Har inte sovit på sådär 30 timmar så hela dagen har känts som en dröm, lite komaliknande kanske. Idag har jag sovit lite grann (men blir väckt hela tiden) och sen har vi ätit lunch på ett nudelställe, kollat på en marknad och i ett centrum. Såg många söta hundvalpar, tycker så synd om dem. Haha, juste, vi blev stoppade att tullen på vägen hit (när vi landat), vi fick tydligen inte ha med oss ost! Man får inte ha med sig griskött, ost andra mejeriprodukter osv enligt någon ny lag :o Imorgon ska vi åka och titta på Pearl Tower, äta lunch där och sedan åka till en skräddare för att beställa lite kläder. Har med mig min kavaj och mina ridbyxor så jag ska sy upp flera av dem, ska fxa en grå och en röd kavaj har jag tänkt. Nu under kvällen har vi också varit ute och knackat dörr, Trick or treat! Alla ungarna i hela Emerald (där mina kusiner bor) är typ ute och går fortfarande. (Här är klockan kvart över sju, förmiddag hemma om jag inte tar fel). Snart ska jag gå och lägga mig, kommer slockna på en gång. Ps. Saknar min bebis :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0