Dagens ridpass

Amanda var med och fotade super fina bilder, dem kommer upp när jag fått dem.

Red först en kortis på ridbanan, bara för att känna igenom honom. Han kändes lite trött, inte alls seg men det var liksom inget 'schvung' i steget som det brukar vara.
Vi förflyttade oss ned till slingan för att ta fina höstbilder.
London blev förstås mycket piggare men lyssnade och jobbade på ganska bra. Hoppade några språng på ängen och London blev suuuper taggad men hoppade jättefint. Över en av stockarna tog han ett språng flera meter ifrån så vi flööög lite, men jag satt kvar (:

Nu ska jag fortsätta laga lunch till mig och lillebror medan mamma o pappa tvättar transporten och byter till vinterdäck på den. (jag får inte vara med :<)



Kommentarer
OrcusAmanda

in på msn så kan jag skicka bilerna! :DD

2010-10-16 @ 15:57:40
URL: http://automatik.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0