Bloggersättning!

Hallå, nu är det Martina här igen :)
.
Även om Tove kan slänga in lite inlägg då och då så tänkte jag blogga lite här nu under veckan när hon är borta! Jag har inte så mycket tid just nu, men jag tänkte skriva om lite olika saker, vi får se vad alla tycker om det! Just nu tänkte jag bara skriva ett kort inlägg om vad jag och London har hittat på idag!
Jag själv har varit i finland ett par dagar nu med släkten på begravning och kom med färjan imorse. Från båten åkte jag direkt till stallet, för jag hade utsläpp i båda stallen idag ;D Det var så typiskt att nu de här dagarna medan jag var borta så hade jag fyra pass som jag var tvungen att byta bort, puh. Och idag fortsatte passen, men nu tog jag dom själv iallafall. Så utsläpp! Mat, täckesbyten och allt sånt, sedan ut med dom så att jag kunde rida London!
.
Jag hade tänkt rida ut idag, men det regnade så mycket på morgonen att jag fegade och red i ridhuset. Red igenom honom med mycket skänkelvikning och skolorna. I vänster sidan var det svårt för han tyckte det var jobbigt att ställa igenom den sidan, men till slut så! Skam den som ger sig brukar man ju säga :)
Så när vi fått igenom vänsterställningen så var det galopparbete och han var fin, blev lite väl taggad då och då, haha, men annars kanonfin!
Efter ett tag så hörde jag att det hade slutat regna så då red jag ut en liten sväng på honom så han fick komma ut lite också :)
.
Sen fick han gå ut i hagen och skrutta med sina kompisar till slut iallafall.
Jag gjorde ju världens tabbe och glömde bort att jag hade lunchfodringen idag! Anna och Johanna var supergulliga och packade påsarna åt mig och min vän Cattis var supersnäll och körde ut mig och hjälpte mig med fodringen, så det blev inte så mycket försent iallafall! Haha, åh, jag hatar när man glömmer saker, kommer försent etc. JOBBIGT!
London i stallet (gammal bild faktiskt, ska försöka få lite nya kort någon dag nu)

.
Nu blev det här ett lite hafsigt inlägg och lite trist kanske, men det är en lite uppdatering iallafall ;)


Kommentarer
Ida - en satsande juniorryttare

sv; okej, han är jätte fin! :)

Jag tävlar i hoppning :) Dudå?

2010-10-31 @ 15:24:19
URL: http://juniorryttaren.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0