There are much worse games to play

Först lite om min dag... Vanlig skoldag men på eftermiddagen var vi på teater, den var lite underlig. Hade utvecklingssamtal och åkte sen till Sofia där vi övade till musiken imorgon, sista gången satte jag refrängerna utan problem, blir för ljusa toner ibland. Sen sjöng (eller rättare sagt skrek) vi Sing star och sen har jag ätit middag här hemma.

Kiropraktorn kunde inte komma på onsdag för hennes bil har gått sönder. Istället kommer en annan imorgon (som även Lillan och Nita ska ha imorgon) så det blir jätte bra. Kände inte för att vänta på den vanliga så vi tog det bästa alternativet.
För er som inte vet så tror jag att London har ont/är sne i ländryggen, främst höger sida (han ömmar mest där) och det gör att han spänner sig när man rider, främst i galoppen. Tror det är en anledning till att han kör upp huvudet i galoppfattningen och gärna springer på med huvudet rakt upp i vädret, inte bra för ryggen. Skönt att få det kollat och behandlat (om det är något).
Hoppas att det inte är något allvarligt utan något som kan fixas på helst en, ev. två ggr.


 Söt panda i Kina, dålig bild = glasruta ivgen


Kommentarer
angelica

sv åh tack! :)

2010-11-15 @ 18:54:59
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Linnea

Fin blogg!

Allt bra med dig?

2010-11-15 @ 20:17:50
URL: http://lillislinne.blogg.se/
s

sv: Jaha, vi får ha den som våran egen och ta hem och allt :)



Tack :) Jaa, allt är bra. Förutom att några killar anföll mig nyss och tog halva min marabou -.-

2010-11-16 @ 12:52:22
URL: http://simplyythebest.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0