Blandad kompott med de finaste.

Sixten, kära söta, fick avlivas pga. spatt, men han var så fin, han var speciell. 
Världens bästa Oscar. Jag kunde stå och borsta på honom i tre timmar i sträck bara för att.
Barbie kommer alltid vara fin.
Åh, Charlie. Det här är en av de roligaste hästar jag någonsin ridit. Han var helt underbar. Finaste.
Nickolina hatade världen, särskilt små barn, men hon och jag var kompisar.
Frida och jag hängde ihop i vått och torrt. När andra inte ville veta av henne så var hon den enda hästen jag ville ha och göra med. Hästen jag ramlat av flest gånger på dessutom!
Han är ju bara så fin.
Barbie var så himla kul att köra dessutom.
Alldeles speciell.
Samita är också en häst jag kunde stå och klappa på i hundra år.
Samita den fina!
Puss på Oscar 4!
Frida var så fin när hon låg i boxen för då brukade jag smyga mig in och sätta mig vid hennes huvud och klappa henne. Och hon la alltid upp huvudet i mitt knä då och sov som en stock. Fina kära <3
Elton är ju ändå. Ja <3 Han är också en av de roligaste hästarna jag haft att göra med. Så fruktansvärt kul häst.
Finaste lilla fjordingen!
<3
Från att riva på 40 cm så kunde vi svischa över 1.10!
Han är lite knäpp, men han har något ändå, den där lillen.
Amanda var världens bästa Elton-frisör.
Hatten också såklart, han måste ju få vara med.
PUSS
Blaize :)
Hans bästa gångart var ju definitivt traven.
<3
Det här var ju en MASSA bilder. Jag hade kunnat lägga upp hur mycket som helst, finns en del hästar som inte kom med, typ Pera, typ Hobbe, typ alla miljarder bilder på Frida som jag har. Typ all världens information om alla dessa hästar. Men ja. En bild säger mer än tusen ord ibland. Nu försöker vi låta bilderna göra det! :)
.
Jag vet att bilderna inte ligger perfekt. Men jaja, så kan det vara!


Kommentarer
Nadja

Fina hästar :)

2010-11-09 @ 20:19:21
URL: http://nadjahjertaponnisar.bloggplatsen.se
Sara

vad mycket fina bilder! :)

ja, vissa hästar kommer man aldrig att glömma.

2010-11-09 @ 20:41:03
URL: http://www.saraaandersson.devote.se
jenny

Jätte fina bilder & hästar :) Gillade fjordvalacken lite extra!

2010-11-13 @ 16:53:24
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se/
Louiiise <3

Söta bilder,

Jätte fin blogg,

Hur äre ? :) <3

2010-11-15 @ 19:44:31
URL: http://miittonormalabloggliiv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0