Vad vill ni läsa om?

helloj igen :)
Jag vet att uppdateringen inte alls har varit bra den senaste veckan, eller egentligen den senaste månaden, men jag är så himla trött efter lång dag i skolan och stallet så jag har inte haft den orken att skriva något vettigt här på bloggen. Har skrivit ner något snabbt om ridpassen så gott jag kunnat men mer än så har det inte blivit tyvärr ;s
Men det ska bli ändring på det och jag lovar att jag ska försöka att få ut flera inlägg om dagen och inte bara sådana som handlar om mig och London utan även om annat. Vad vill ni läsa om?

Imorgon så ska vi åka till stallet strax efter tio för vi ska ha litet möte för att göra upp vattenschema eftersom grabbarna ska ut i sin sommarhage nästa helg :) Skrittar nog bara ut lite på London efteråt.

Jag skulle vilja köpa ett ljus ljus grönt/baby grönt shabrak med matchande huva till London, någon som vet en affär/ett märke som har det? Isåfall får ni gärna säga till för det skulle vara jätte schysst, eller i alla fall om ni vet något ställe som har shabrak för huva kan man ju beställa i egen färg från vissa ställen också :P

Kram.


 Framhoppning LC :) Hoppar så fint <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0