-

Hejsan!
Idag har jag medryttare och har mest bara slappat hittills, åkte till Stinsen en snabbis och kollade efter tömkörningsgjord på city gross men det fanns bara stora och inte sån modell som jag vill ha, så ska nog köpa på Hööks i alla fall :) Inte för att jag haft något emot det men skulle kolla om det fanns billigare någonstans. Hittade däremot två fina, gröna shabrak (ett lite mer grönt med brun kant och det andra typ grå grönt med bruna rutor i hörnet) fast köpte inget för ska se till att köpa det jag verkligen vill ha nu och inte lägga pengar på annat. Och så behövs det pengar till både Falsterbo och Orsa, det kan alltid vara bra. Och tävlingar och träningar framöver såklart ;)

Jag sa ju att jag hade en liten hemlis ni skulle få ta del av, eller det är inte så mycket till hemlis men iaf.
Nästa lördag, den 15 maj, så ska vi ju ha dressyrtävling i stallet och jag ska ju starta LB:1 med London. Men nu är det bestämt att jag även ska rida Guinita i den klassen, det ska bli jätte spännande att rida en riktig dressyrhäst, men det kommer nog kännas lite konstigt och jag får se till att inte lägga alldeles för höga krav på mig själv. Ska nog rida henne något innan dess också, har ju bara skrittat på henne hittills ;p Men min medryttare rider LC:1 på London så han är redan uppvärmd så jag behöver inte tänka så mycket på det.


Guinita



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0