Morgondagen

Kommer bege mig till stallet vid tiotiden imorgon (tar bussen då) för att vara där runt elva så tänkte skriva vad som händer nu istället.
Kommer bli två dressyrpass där jag rider igenom LB:1:an. Först på Guinita och sedan på London. Så ska jag väl ge mig in på att fläta London, får nog gå igenom manen ordentligt först annars går det inte bra, men men ;p Hoppas på att båda hästarna är fina imorgon så att det känns bra inför tävlingen. Är ju bara klubb men i alla fall, har ju lite press på mig eftersom Guinita har gått MSV och jag bara ska rida LB (dock är det ju bara fjärde gången jag rider henne på tävlingen) men det är svårt att greja mellangaloppen på diagonalen på henne eftersom hon gärna gör byten, men jag får se till att rida så bra och noggrannt jag kan så kommer det att gå galant. Tror också det är bra att jag rider henne innan London så jag inte rider för mycket som jag gör på London vilket det lätt blir när jag ridit honom precis innan.
Jag ser fram emot tävlingen på lördag osså, ska bli kul att prova lite dressyr nu när London börjat bli jätte fin (finns fortfarande en del att jobba med men en klar förbättring). Och om det går bra, eller rättare sagt om jag får en bra känsla, så blir det förmodligen någon mer dressyrtävling det här året, eller ett par ;)

Haha, nu blev det bara massa babbel men jag är trött och seg så ska väl krypa ner i sängen om ett tag ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0