Hos släkten

Just nu är jag hos släkten och tittar på bilder från deras kinaresa :) Vi ska dit i höst.

Löshoppningen idag gick bra, hästarna var duktiga men hade väldigt mycket busigheter på gång. Orcus jagade på London i början så det var bra, de hoppade så fint och vi avsluta på 110. Där svek Londons självförtroende honom lite men han avslutade med två riktigt fina språng med god marginal över bommarna :) De var så söta och London verkligen galopperade så fort han kunde runt i ridhuset, gjorde tvärvändningar och tyckte att allting var jätte kul. Medan vi byggde fram rullade sig London också och tyckte det var hur skönt som helst! Orcus tyckte också att det var super kul och han gjorde riktigt bra ifrån sig!
Efteråt så gick vi ned till ängarna och betade hästarna i 25 min och de tyckte att det var jätte gott med grönt gräs! Jag lyckades ta mig upp på Londons rygg så nu har vi en massa mysiga sommarbilder ;D London är verkligen världens snällaste ponny, jag låg på hans rygg och han gjorde ingenting, älskade underbara ponny <3
Men sedan gick vi tillbaka, hästarna fick gå ut nakenfisar i hagen och jag och Amanda fixade allting.
Lunchade hästarna och åkte sedan till Uppsala där jag är nu (:

Kommer en bildbomb sedan ;)


 Nu är våren här  ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0