Godmorgon :)

Igår kväll var jag med Emma så blev ingen mer uppdatering tyvärr, var även nere vid brasan en stund och fick några riktigt häftiga bilder på elden.
Jag ska inte åka till stallet förän om tre timmar så nu har jag lång tid på mig att göra mig iordning och äta.
Dagens plan är ett lite hårdare pass nere på slingan, det behöver han. Ska börja med att låta London rejsa lite, då blir han glad, och sedan ska jag jobba mycket med övergångar från galopp så att han lyssnar bra. Och så lite intervall träning blir det nog, lite kondition och sådär. Som avskrittning blir det nog en runda i skogen.
Om det är okej underlag på ängen så kanske jag tar några skutt över en liten stock men eftersom det regnat en del nu dem senaste dagarna så är det nog för blött.

Håller just nu på att klippa ihop en liten 'önskelista' som jag ska dela med mig av senare.
Och förresten, är det någon som vet något märke som har vita pikéer med bruna ärmar och detaljer? :P

Ha det bra!
//Tove



Kommentarer
natalie med världens bästa salka ! ♥

SV: Hej! tack :) har en eg. shettis och en c-ponny jag är fodervärd på , och ska få hem en d-ponny nästa helg oxå ! :)

2010-05-01 @ 12:31:30
URL: http://absolutnathly.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0