Godmorgon!

Idag är det mycket som ska fixas, det enda som är fixat är mina ridstövlar och de grejerna som ligger kvar i påsen sedan förra tävlingen ;p
Sedan har jag inte bestämt om han ska få ta ett bad eller om jag ska stå och borsta och kanske svampa lite bara, blir nog det andra alternativet. Blir nog att frisera honom lite också. Sedan ska allting smörjas och göras fint, sadeln måste smörjas ordentligt för det var ett tag sedan. Fler hål ska göras i stiglädrena och klippa av en bit om vi inte hinner köpa nya. Och för er som inte vet så köpte min mamma alldeles för långa stigläder förra året som hon inte ville byta så det är väl sådär 15 extra hål (jag överdriver inte) och det hänger ju ut en bra bit nedanför sadeln -.-'
Sedan ska förstås allt packas och sådär.
Om det inte börjar regna under tiden jag är í stallet så ska han få beta lite nere på ängen också.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0