Face the fear but not feel scared...

God kväll :)
Har varit ute och sprungit med mamma, riktigt skönt :) Fast mitt jäkla skavsår är sååå jobbigt! Men whatever, det var skönt och sedan duschade jag och resten av kvällen blir att titta på en film och bara mysa, ska nog se på 27 dresses som går på tv4, har sett den förut men i alla fall, den är rätt bra.

Imorgon ska vi först åka till Arninge, Granngården, och köpa havre. Och så ska vi titta på nya, lite svalare skor (slängde mina jodhpurs i somras och har antingen mina luddfodradre vinterkängor eller mina fodrade ridstövlar) och om det vill sig väl kanske ridstövlar, haha, I wish. Men det ska vi i alla fall kika på, åker antagligen förbi Sthlm ridsport och Hööks också :) London får sig en promenad runt sommarhagarna imorgon med massa mumsigt gräs eftersom han antagligen kommer ha träningsverk :)

Puss.

Länge sedan. Men vill bada (a)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0