Dagens ridpass

Idag blev det ett pass på utebanan, lite markarbete och ett upphöjt hinder.
Började med att skritta fram ett tag, jobba honom lite i skritten och där var han mjuk och fin :)
Sedan i traven och galoppen började han förståss hänga i vänster tygeln men lyckades iaf få loss honom hyfsat. Hoppade två olika linjer på lite lägre höjder men höjde på slutet upp "b-hindret" till 100-110cm och han hoppade fint över utan att tveka, trots att jag tvekade lite så det kändes bra. Ville avsluta högre än jag ska tävla och det gick ju bra (:
Nu ska jag titta på tv och sedan gå och lägga mig. Jag är helt död ;o


85 cm, Hufvudsta i höstas :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0