Dagen

Idag har det varit en jobbig dag, gick från skolan två timmar tidigare för att jag hade så grymt ont i magen, vilket jag fortfarande har fast inte lika mycket.
Åkte till stallet efter middagen så kom hem för en halvtimme sedan, därför denna sena uppdatering.
Idag värmde jag först upp nere på slingan där London fick trava och galoppera på halvlånga tyglar, sedan travade vi ner till ridbanan och red dressyr. Idag var en sån där dag då han gärna hänger i tyglarna, kan vara för att det var så varmt, tur i alla fall att vi åkte ut lite senare. Han var genomsvettig när jag kom också :s Men vi körde på lite i alla fall, försökte få igenom honom ordentligt i båda sidorna och han var väl ändå ganska mjuk och lyssnade. Men på grund av min mage hade jag inte så bra tålamod. Men i alla fall, sedan fick han beta lite och sedan svampas av :)

Mamma fotade lite.


 
 Typisk bild där han 'hänger' i galoppen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0