-

Hejhej!
Slutade för en kvart sedan men sitter i bibblan och väntar på att pappa ska komma och hämta upp mig så ska vi åka till stallet och fixa allt innan vi beger oss till Botkyrka. Träningen börjar 18 men behöver typ åka vid halv fyra eftersom vi kommer åka mitt i rusningstrafiken och åka genom hela stan, höhö.
Det ska verkligen bli jätte kul att prova på fälttävlan! London har gått det förut men jag har väl inte precis ridit det förut så det är väl ngt nytt för mig ;p Men ska hur som helst bli jätte kul och om det går bra är det definitivt någonting vi kommer att fortsätta med ;D
Vi kommer säkert få hoppa vatten också och jag undrar lite hur London kommer reagera, han gillar ju vatten men vet ju aldrig hur han reagerar när han ska galoppera igenom det och hoppa. Men det går nog bra (:
Ska hur som helst bli jätte kul och pappa följer ju med som fotograf, så en massa bilder och videos kan ni nog räkna med.
//Tove


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0