Planer

Jag tänkte uppdatera er lite om hur träning och tävlingssäsongen kommer se ut framöver :)
Får inte med alla träningar, hopptränar och dressyrtränar ojämna veckor så orkar inte skriva med alla, haha.
31/3 Hoppträning för Lisen
10/4 Lokal hopp, Sollentuna RK
16-17/4 Hoppträning för Tusse

Letar lokal hopptävling här emellan
9/5 Lokal hopp, Hufvudsta RK
Antagligen fler lokala här emellan
3/7 Lokal hopptävling, Järfälla RF (ev)
Sedan en liten tripp till Falsterbo, Hoppas att någon kan rida honom åtminstone någon av dagarna, men det borde inte vara något problem att hitta ngn :)
14-20/7 Träningläger i Orsa för Tusse :D
Nu är jag anmäld till årets träningsläger för Tusse i Orsa, ska bli grymt kul! Det är många i stallet som ska med dit så det blir nog en bra erfarenhet också! Speciellt bra är ju att Tusse är "huvudtränaren" och hon känner ju mig och London som ekipage, inriktningen på lägret är "helhet och tävling" och det passar ju oss jätte bra :) Efter lägret så är det ett tredagars meeting (23-25/7) som vi eventuellt ska följa med på också :)
Ser fram emot det!

Kommer antagligen komma iväg på någon terräng/fälttävlansträning nu under våren, när det blir barmark dårå :)

Jag har ju sagt att jag planerar dressyrtävlingar under våren men tror tyvärr att jag kommer skjuta upp det, känner mig inte riktigt redo utan kommer nöja mig med vår klubbtävling vi kommer ha i slutet av april/maj så hoppas jag på att komma ut på någon dressyr under slutet av sommaren/hösten. Vill att London ska bli starkare i dressyren och just nu känns det lite som om vi befinner oss i en återvändsgränd och måste hitta vägen ut. En dressyrsadel skulle verkligen vara guldvärt så får höra om någon i stallet har en jag bara skulle kunna få prova på honom. Men trots det så är ju hoppningen det jag vill satsa på ;)

Jag och Wonder Boy :) lokal hopptävling, Sollentuna ridklubb, 70 cm

London och jag, Lokal hopptävling i höstas på Sollentuna, 90cm :)


Kommentarer
Anonym

tacksåmkt!:)

allt bra med dig annars? ;)

2010-03-22 @ 21:10:54
URL: http://gabriellamannerson.blogg.se/
fridan

kul att ha så mkt inplanerat :D när du tränar, är det på hemmaplan eller åker ni iväg?

2010-03-22 @ 21:21:47
URL: http://kaloescha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0