Torsdag

Hejhej!
Jag har varit hemma från skolan idag, var bara där de första två lektionerna eftersom vi hade prov, eftersom jag har så extremt ont i magen. Har säkert fått magkatarr eller något sånt :/ Jätte jobbigt iaf även fast det ibland inte gör lika ont o så..
Men åkte iaf till stallet, ponnyn måste ju trots allt skötas om. Jag fixade allting och sedan skrittade jag ut i ungefär 40 min, blev något varv i trav runt slingan också men inget avancerat. Övade lite halter och gick väl sådär, finns ju så mycket att titta på ;) Men helt okej iaf!

Jag har lite planer som jag skulle vilja dela med mig av men jag ska hålla dem för mig själv ett tag till, så får ni höra sen, om ni nu vill ;)

Slänger in en bild på stiliga Bart :)


Kommentarer
Anna

finafina bart :D

2010-03-18 @ 18:28:31
URL: http://buuwsig.blogg.se/
Mina

Vilken flott och stilig herre :D

2010-03-18 @ 20:30:59
URL: http://femgangare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0