Svenska

Sitter just nu i skolan och har Svenska, vi ska skriva dikter och skicka in till någon tävling så jag försöker samla inspiration.
Hade besöksrekord igen igår, så grymt kul med nya besökare! :D Vill ni ha en liten kortfattad presentation av mig och London? Kommentera :)
Idag är planen att rida ut på London, kanske till och med över vägen. Nu är det väl ljust ungefär fram till halv sex så jag borde kunna ta en tur på andra sidan, dock så är det ju mitt i rusningstrafiken så det kan ju vara lite kaos.
Hur många dagar i veckan rider ni ut? Kommentera

Update:
Nu är klockan halv tolv, har fått låna Jonas data (tack!). Åt resterna av  tacopajen till frukost och det var bläig lunch så det var ju bra ;) Nu har vi matte, ligger långt före vad man ska vara så tänker läsa min bok ist.

Ha det bra!
Kram,
Tove

Me at the moment, höhö. Mobba inte!


Kommentarer
Emma

Toove!:D jag MÅSTE komma o hälsa på snart! :p

2010-03-10 @ 21:27:55
URL: http://twiiiist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0