Ont

Nu har jag ont i varenda liten muskel i ben och rygg. Dels för ridningen idag där jag fick kämpa en del men nu under kvällen var jag ute och promenerade tillsammans med Sarah och jag måste säga det att det är livsfarligt att vistas ute. Det är snorhalt typ överallt och vi höll på att ramla hela tiden men gav oss ändå in på att promenera runt hela spåret så man kan väl säga att jag sträckt mig en del. haha. Så får se om det blir någon ridning imorgon men skulle isf iaf promenera med hnm ;)
Nu ska jag ligga här i sängen och titta på Ponnyakuten på laptopen. :)

Mamma hämtade biljetterna till Falsterbo igår :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0