I skolan

Sitter just nu i skolan och har Svenska, ska rätta min berättelse men har inte mycket att rätta :>
Sedan är det lunch, sedan matte, bild och sist engelska. Slutar 15.30. Mamma kommer och hämtar mig, vi åker förbi Hööks på vägen till stallet, tänkte nog köpa deras fleeceset men vet inte vilken storlek som passar bäst, 125 eller 135, blir nog 125, fast då är risken att storleken på grimma är Pony och det blir kanske för litet x) :P

Jag är riktigt sugen på att rida ut idag men vet inte exakt vilken tid det blir mörkt och London kommer vara så överdrivet pigg, just nu har han alldeles för mycket energi bara när man rider dressyr! Kanske borde ta bort havren helt och bara ge honom vid extrem ansträgning, har ändå funderat på att byta ut mot någon krafft ^^.
Men jag ska försöka rida lite runt slingan, ska kolla underlaget lite och om det funkar bra så fortsätter jag att rida där, annars går jag ned till ridhuset helt enkelt. Ska försöka rida uppför backen vid hoppstigen, pownin behöver klättra lite, hoppas det inte är för halt där :P
Imorgon ska tandis komma till London och fixa tänderna så antar att det inte blir någon ridning då.

För övrigt så tycker jag att det är underbart att snön börjat smälta ordentligt, hoppas verkligen att det ska hålla i sig och inte komma mer snö :)

Vi hörs ikväll, funkar inte att publicera inläggen på min mobil, hoppas det funkar igen snart!
//Tove


Min fina tröja :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0