Hejhej!

Idag provred en tjej London och det gick jätte bra :) Hon tyckte i alla fall att London var jätte snäll och rolig att rida så hon ska komma tillbaka i veckan och prova en gång till, hoppas det funkar. Behöver verkligen medryttare nu!
Jag kommer ihåg när jag letade häst, och det är väl på ett ungefär samma sak när man letar medryttarhäst, det är inte så kul att rida en häst första gången och ha ägaren som står och tittar... Glad att jag har min egna lilla sötnöt!
Emma var så gullig och köpte en present till mig för att jag hjälpte henne med Enya igår när vet. kom. Tack så himla mycket Emma!
Och gissa vad det var! Jo, en sak jag faktiskt funderat på att köpa. Så tack så himla mycket!!
Jo, det var ju då ett par gråa Schockemhöle lindor, som matchar mitt shabrak! Yeees :D

Jag har väldigt stor blogglust just nu, har ni något ämne ni tycker att jag borde ta upp?!
Jag blir glad för alla förslag, fortsätt ställa frågor och sådär också :')


Paketet

Lindorna :D (färgen blev lite blåaktig på den här bilden)

Schockemhöle :D (rätt färg)


Glöm inte att fortsätta ställa frågor i frågestunden! :D


Kommentarer
Melina

Detsamma :D

En fråga: Hur fick du en bild i kommentarfältet? :O

Kram!

2010-03-27 @ 17:34:00
URL: http://litliskjoni.blogg.se/
Johanna - En blond ponnyryttare

Aw, tack! :))

2010-03-27 @ 18:38:32
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Mina

Supersnygga lindor :D

2010-03-27 @ 20:18:50
URL: http://femgangare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0