Hej

Var ju som sagt på vårdcentralen, fick ta blodprov där för läkaren trodde typ att jag hade blindtarmsinflamation :/ Men blodprovet visade som tur var inget så antagligen har jag bara någon enkel infektion i magen eller sådär, något virus. ^^

Jag vill verkligen ha förslag på saker jag kan skriva om här på bloggen utöver min vardag och ridpass osv. Tycker ni det jag skriver är bra eller vill ni att jag ska förbättra något, skriva mer om något speciellt eller liknande?
Kommentera jätte gärna! Kritik är välkommen! :D

Håller faktiskt på med en ny design, jag börjar bli lite trött på den jag har nu. Visserligen är jag nöjd med den men känner att det börjar bli dags för en ny :)

Om sådär tio minuter ska vi bege oss till stallet och ta in alla hästarna. Eftersom jag nu letar medryttare så ska en tjej komma och provrida idag, hoppas det går bra :)

Kram, Tove

En något avis Rye? ;)


Kommentarer
lovisa

Jag tkr om du skriver bra som du gör! :)

2010-03-19 @ 21:38:37
URL: http://melooovi.blogg.se/
Lollo

Naaaw fin bild :)

2010-03-24 @ 22:03:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0