God morgon

Hejhej!
Just nu sitter jag här vid skrivbordet och äter min frukost/lunch. Haha. Lillbrorsan har snott vardagsrummet och hans Wii spelande låter så mycket så jag vill inte sitta i köket heller.
Idag har jag planerat att åka till stallet så fort som möjligt för ikväll ska jag och Sarah på bio :D
Tänkte göra en liten uppdatering av ridschemat för den här veckan nu efter den lilla vilo perioden:
Torsdag: Lugnt pass i ridhuset, skritt och trav.
Fredag: Lugnt pass runt slingan, alla gångarter
Lördag: Uteritt andra sidan vägen
Söndag: Hoppning
Eftersom han bara varit dålig en dag egentligen så tänkte jag försöka köra på lite smått som vanligt, känns han konstig så lägger jag ju såklart av. Han är ju lite svullen, som jag skrivit, men det tror jag (och några andra) bara är ett blåmärke eftersom han inte alls är varm eller sådär (och det sitter ju på ett ställe där snön inte kan kyla ned). Plus att han gick ju helt normalt igår ;)

Och så svar till Martina från igår då: Det är mamma som fotat, haha. Och hon lyckades fota sådär en meter innan hindret på typ alla bilder så det blev nt så bra x) Och du får säga till om du vill ha hjälp med hoppningen igen :)

Kram, Tove

Min sötnos <3


Kommentarer
Martina

Jag hade gärna bett dig de andra onsdagarna också, men Olivia, medryttaren, ville gärna hoppa honom. Haha. Det som är synd är att han inte blir så arbetad då, men jag har redan lovat henne, tyvärr. Nästa gång jag är borta på en onsdag så står du högst på min lista ;D

2010-03-04 @ 16:53:19
carro

Det som är synd är att han inte blir så arbetad då,



Vad menar hon? x)

2010-03-05 @ 14:10:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0