Dagens ridpass

Blev inte mycket till köp på Hööks, köpte ett pannband och boots bara ;P
Det blev en 40-50min ritt nere på slingan idag, först tillsammans med Christine (Tage) men när vi travat ett varv så red hon tillbaka. Jag fortsatte ett tag, ställde inga större krav men lät inte honom springa på alltför mycket. Fick lite hoppkänsla i galoppen, som om vi var påväg mot ett hinder. Men det blev faktiskt några skutt över ett litet hål i snön, på ett ställe hade liksom snön sjunkit undan och där var det hål så när vi galopperade hoppade London så fint över det. :P
Imorgon ska han som sagt ha tandis på plats för att fixa tänderna :) Jag har inga lektioner imorgon utan ska bara på teater på förmiddagen och slutar sedan runt halv elva-tolv och då måste jag åka direkt till stallet för att hinna till veterinären i tid, men tur att det är just imorgon som skoldagen blir sådan. Om allt går bra så kanske jag tar en promenad med honom i skogen sedan också men får se ^^ Hoppas iaf att allt går bra så det bara är att fortsätta som vanligt med ridningen dagen efter, bör ju inte vara några problemas ;)

Nu ska jag läsa lite olika bloggar och fixa lite saker, sedan blir det nog lite tv-tittande :)
Kram Tove

London och Tage i somras :) (mobilbild)


Kommentarer
fridan

haha ja de kan visst krångla på båda hållen... mina täcken är ju ofta för små i bogen istället :/



ooj va härligt leriga de är :D:D

2010-03-25 @ 22:27:03
URL: http://kaloescha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0