Dagens ridpass

Hejhej!
Jag bloggade från mobilen idag men den ville tydligen inte publicera :/ Men iaf ;p
Kändes lite konstigt att vara i skolan idag efter att inte vart där ett tag, men var helt okej :) Verkar iaf inte ligga efter :P
Sedan åkte jag till stallet och fixade allting, skrittade fram ute tillsammans med Martina (Tage) och sedan red jag ned till ridhuset och red där en stund. Fick jätte ont i magen efter ett tag men han rida igenom honom lite lätt i alla gångarter i alla fall, red väl ungefär 50 min men mest i skritt :) Kändes mjuk och följsam.
Han fick gå in i boxen och äta, jag bytte om och gick sedan ned till ridhuset för att titta på hoppträningen medan jag väntade på att mamma skulle komma och hämta mig! Vill verkligen hoppa jag med :D
Har fått ett mejl från Jessica, Londons förra ägare så nu ska jag ta och svara på det (:

Ha det bra!
Kram, Tove

Rider lätt på bilden, ser jätte konstigt ut :P


Kommentarer
helena & jodie

hej :)

vill du vara söt och rösta på våran blogg i denhär veckans blogg tävlingen ? :) skulle vara supersnällt ! kram ♥

länken: http://emmamariastenius.blogg.se/2010/march/finalisterna.html

2010-03-24 @ 19:42:48
URL: http://dujagochbubblorna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0